По-високата ефективност в сравнение с конкурентните котли на твърдо гориво се постига благодарение на стоманена, триходова конструкция на топлообменника, завършваща с два тръбни снопа (по-голяма топлообменна площ).
Котелът представлява заварена конструкция от стоманени ламаринени панели и тръби.Вътрешното пространство е разделено от водна преграда на шахтата за полагане на гориво, горивна а камера и топлообменник, през който димните газове се отвеждат към фукса. Под горивната камера и шахтата за полагане на гориво е разположена подвижна двукомпонентна скара, която се управлява странично с помощта на лост. Първичният въздух се подава, чрез регулиращия клапан на вратичката за почистване на пепелта и за полагане на горивото. Регулирането се извършва ръчно или автоматично от регулатор на мощността (TRV), който се доставя заедно с котела като част от неговите принадлежности. Входът изходът на отоплителната вода се осигуряват от щуцери 11/2". По оста на котела, димоотводът се намира от задната страна. Запалителната клапа се управлява откъм горната част на котела.
1.Капак на бункер за дърва
2.Среден капак
3.Заден капак с клапа
4.Клапа с дръжка
5.Втори ход на котела (позиция на турболизатори)
6.Заден профил
7.Изход за топла вода
8.Фукс ø150
9.Изолационна повърхност
10.Керамични блокчета
11.Вход за студената вода
12.Изпускателен щуцер
1.Вратичка за полагане на горивото 6.Тръби към DBV1 - не са част от котела
2.Клапа за вторичен въздух 7.DBV1 - двупътен охладителен предпазен вентил
3.Вратичка за сажди 8.TRV - терморегулатор на мощността
4.Лост за скарата 9.Капак на топлообменника със запалителна клапа
5.Вратичка за почистване на пепелта
Доставка
Начин на плащане
в полза на: Андромеда 7 ООД
банка: ПроКредит Банк АД
IBAN: BG92PRCB92301032021217
BIC: PRCBBGSF